szerda, december 14

na, ez a beszélgetés jó volt, szükségem volt rá, több dolog miatt is. Bizonyos dolgok tök ugyanazok maradtak, bizonyos dolgok meg tökre nem, és ennek örülök.
kaptam pozitív visszajelzést, meg teljes döbbenetemre sikerült használható dolgot mondanom (miről, miről, regényírásról, ennek, úgy tűnik, most van a szezonja, jut eszembe, Tapsi, Noiz, Angwen, írjatok szorgosan, meg mindenki, akinek nem mondtam, hogy szekálni fogom ezzel, elfogytak a regényeim, olvasni akarok(ez így hihető?)).
illetve egy odavetett fél mondat elgondolkodtatott a Fontos Dolgokról, amikről nem beszéltünk, csak kicsit. és ja, igazából semmi meglepő, csak konkrétan megfogalmazható kérdésekké kristályosodtak ezek így mostanra, és nem tudom még egészen a választ. a helyzet nem egyszerű, mert egyik oldalról marhára az (de tényleg), a másik oldalról viszont felmerülnek az egyéb szempontok.

csak ne lenne ilyen hamar alvásidő, ne kellene munkában lennem, mert most kezdek erőt érezni a Még Fontosabb Dolgokra is.

(a nagybetűzést meg most befejeztem, bocsesz)

2 megjegyzés:

Julcsi írta...

A nagybetűzés Tök Jó.

BÁR ÉN A CAPS LOCK-RA ESKÜSZÖM.

Nagyon kell már egy normális lakás, hátha akkor az életem is normálisabb lesz - ezáltal hátha a Tied is. Nagybetű. Fogok Főzni. Meg Takarítani. Meg Sok Szobaavató Bulit Rendezni.

:DD

gothposeur írta...

mikor jössz már? :D
hű, szobaavató bulik, igenigen :D