hétfő, január 12

amúgymeg. neten akarok Odafentre. És a képzeletbeli lakótársamat akarom, hogy vattafakk, mikor jön, és egyáltalán. nem mondanám, h pezsg bennem a munkavágy,de úgy általában oké van. Aludni kéne még. Furcsa volt, mert nagyon élénk álmaim voltak, és jó élmény volt belőlük ébredni, még akkor is, ha mostanra már elfelejtettem őket.
Utaztam sokat villamoson és vonaton, ez tuti. jaj, meg persze, az volt, h nem voltam emtété táborban, és most lett vége, és néztem a fórumot, h milyen volt. utána meg az volt, h tábor eleje, és megkaptam a csapatomat, mert törzsfő lettem, és egy csomó kifejezetten érdektelen és ismeretlen ember volt benne, senkit nem ismertem, és amúgy kedveseknek tűntek, de... már előre féltem, h most akkor mi lesz, h senki ismerős nincs.
Meg gótbuli is volt, valami új helyen, és szimpatikus félgeek ismerős srácok csináltak ott bulit, de nekem meg Komával volt megbeszélve találkozóm valamikor este, és még őt is el kellett érnem, de vonat vitt be a városba, és már nem emlékeztem, mit beszéltünk meg, és hideg volt.

Nincsenek megjegyzések: