kedd, január 6

hm, tényleg vannak ősz hajszálaim? vagy persze, csak naggyonvilágos-fehéres-ezüstös szőkék, vatevör. Kúl.
Tegnap jó ötletnek bizonyult lelátogatni a Randiba, mert emberekkel találkozni jó. Azért majd, ha elmúlik a világválság, nem hagyom meghívni magamat ennyit :P
--
most nézegetem emtétés blogokat, és eszembe jutott, h végül nem mentem LEPre. Hat vagy hány éve először. Asszem ez szorosan összefügg azzal, h nem csináltam semmit rajta. Mert egyrészt nyilván rossz lett volna úgy ott ülni, h csak néző vagyok - ezzel a helyzettel még mindig nem vagyok teljesen kibékülve, és lehet, h nem is leszek -, másrészt meg tuti találtam volna bármit, amiben résztvehetek, ha szerettem volna menni.
Volt ilyesmiről szó szilveszterkor is. Fura, én semmi nosztalgiát nem érzek már az emtété irányában. Ami van, annak örülök, de nem bánom/sajnálom az elmúlt dolgokat. Nem aggódok a sorsa miatt - mert szerintem, amíg vannak akiknek fontos, addig lesz, csak tenni kell érte. Amikor kellett, én tettem, úgy érzem. Lehet, h önző szempont, de én azokat a dolgokat vállaltam a társaságban mindig, amiket szterettem volna, h legyenek. Énekkar, Színitosz, tábor, helovín, lepes akármik, tulképp mind. Node asszem ez az, amit nem szabad, és nem is lehet másért. Mert pénzt nem kapsz érte. A tapasztalat meg megint önmagadért szól. az is, ha barátokat szerzel.
Ja, jut eszembe, nyilván most pénzem sem igazán volt, és előző este "elittuk" vérlepkével a filterben a belépőt ^^ és viszonylag későn jutott eszembe, h akár mehetnék is, mert mér ne. Szép történet, kár, h szomorú a vége.

Nincsenek megjegyzések: