hétfő, január 26

in our headlights, staring, bleak, beer cans, deer's eyes

jájj, kellett ezt nekem megint meghallgatnom. (keep on flashing by)

A friend in needs a friend indeed,
A friend who'll tease is better ,
Our thoughts compressed,
Which makes us blessed,
And makes for stormy weather


(did you forget to take your meds)

tegnap volt napsütés, meg olyan levegők és időjárás, amit szeretnék hosszú távon (tudom, nemgót, de nem érdekel). Kicsit már tavasz, kicsit már felengedés, (kirándulni kéne), és rettenetes lesz a tavasz (dézsa vu).

(omg, reggel óta írom a bejegyzést, most háromnegyed 12)
van még csomó minden, mert a hétvége megvolt, és ilyenek.

volt ugye péntek, johannáztunk egyet, érdekes, megminden. aztán... jaaa, megvan, beszélgettem Tünccel, és aztán átmentünk RBG-hez nézni VHD-t, és ebből a szempontól elégedett vagyok az életem alakulásával, mert tudok lenni olyanokkal, akiket szeretek. Szombat délelőtt végre takarítottam, meg gyakoroltam az előadásra meg énekeltem, meg minden olyasmit tettem, amit már rég nem, és már kellett.

Aztán volt az előadás, én szürreálisnak éreztem, talán azért, mert régen volt az előző, és azóta... hm... történt nézőpontváltás. Meg ugye Eddel volt az első jelenetem, ami szvsz egész jól sikerült - bár valami még hiányzott, úgy érzésre, de az egészből.
Utána, azért, h Farkas elvigyne minket egy darabig kocsival, megvártuk, amíg sikerül elszabadulni a kocsmától-haveroktól-(rajongói seregétől :muhaha: ). Tudom, h antiszociális vagyok, azért szórakoztató volt az egész beszélgetés. A kölcsönös hülyének nézés lazasága mindig lenyűgöz. Nem egy világ vagyunk, de ez nem baj.

Vasárnap volt próba reggel, amin már végre érzem a darab súlyát. Mmmint magunkon is. Meg FemmeFatale pár mondatán, amit hallottam a monológjából, a SzövegésZenén, mert Farkas annak ellenére, h saját állítása szerint nemszereti beckettet, egészen úgy csinálja, mintha élvezni is ráadásul (tudom, ezt így kell).

Kellene még írnom arról, h mennyire mit gondolok a divatról, mint olyanról, majd egyszer, talán, de igazából nem találom érdekesnek a mondanivalómat. Most negyed egy van, tehát egész délelőtt blogot írtam. Mondjuk.

2 megjegyzés:

Angwen írta...

Volt végül Zoltán megnézni? :)

És nem is tudtam, hogy te hallgatsz Poets of the Fallt.

gothposeur írta...

Nem volt sajna :szippp: vagy nem vettem észre, de ez valószínűtlen, mert ott sasoltunk a függöny mögött Farkassal, miféle illusztis személyek jönnek, és jönnek-e.

Jaja, hallgatok, kábé két-három hete :D