csütörtök, január 22

:nagyot nyel: mert nekem muszáj ám diary of dreams koncertfelvételeket nézegetnem (muszáj volt elküldenem Farkasnak, h én meg inkább ilyenre képzelném a vámpírt). jájj. csak a körvonalai látszanak, mert nem túl jó a felbontás, meg sok a füst és az ellenfény. ez épp elég. Durante, mi, Vashölgy :D? hangja van (de milyen...) mozgása, meg haja, meg amúgy jól néz ki, kívülről ennyi az elvárásom.

tegnap nekem nemtom, asszem nem volt jó, énekórán realizálódott, mennyire szar vagyok, és ez mindig elkeserít. néha nem bírok eleget hazudni magamnak.
de utána sikerült olyat, amit nem nagyon szoktam, egyrészt nem maradtam otthon, hanem elmentem anyámékhoz felköszöntetni magam, aztán meg a Bázisra, meséltem is, úgyhogy kapok socialize-ra XP-t. Meg rengeteget ettem össze-vissza.

ja, meg írtam egy első vázlatot megint forgatókönyvre tegnap, miközben szinte folyamatosan telefonokat vettem fel. Simára gyalulta az agyamat az az utolsó óra.

és most egy kicsit rosszul vagyok.

Nincsenek megjegyzések: