szerda, január 28

közölném, h nem lett jobb. (de minek és mit?)nyilván időjárás, nyilván az, h csak dolgozom és nem csinálok semmit három napja... nem tudom. Hazamegyek és olvasok, mert éppen van mit, most már be sem kapcsoltam a gépet, aztán megpróbálok elaludni, de nehezen megy. Reggel meg utálok felkelni.

The world is a vampire, sent to drain
Secret destroyers, hold you up to the flames
And what do I get, for my pain?
Betrayed desires, and a piece of the game

Even though I know - I suppose I'll show
All my cool and cold - like old job

Despite all my rage I am still just a rat in a cage
Despite all my rage I am still just a rat in a cage
Then someone will say what is lost can never be saved
Despite all my rage I am still just a rat in a cage


btw, elolvastam az alkonyőrséget, Anton valóban hihetetlen idegesítő, a sztori nem igazán érdekes - elveszett a bája, vagy milye, ami abból adódott, h nem ismertük a világot, és kezdők szemével néztük.

írtam névsort táborszervezőségnek a nemzetségvezetőkről, de tulképp alig volt két ember a fejemben, akit nyugodtan választottam volna. Fura ez. Az egész. Elolvastam az összes anyagot most így hirtelen, de nem érzem úgy, h ez olyan sok, amit nem lehet előre elolvasni és átgondolni, ha nekem az összes megy munka közben. Meg gondokodtam azon, h lennék-e rendvez, és persze. az a lényeg, h lehessen okosabbnak, szebbnek és viccesebbnek lenni az összes többi csapatnál, és legyen jelszavunk és jelképünk, meg ilyenek. És ezt eleve könnyebb válogatott népekkel megtenni, mint egy random csapattal ^^

Két óra.
(és rájöttem, ilyenkor kell dühös elektrót hallgatni.)

Nincsenek megjegyzések: