péntek, január 16

ehh. hehh.
az a furcsa, h annak ellenére, hogy tegnap éjfél után aludta... feküdtem le, reggel egyáltalán nem az a rettenet kóma volt, mint mondjuk tegnap reggel, pedig akkor többet aludtam. kiérti ezt. hét óra alvás igen, 8 vagy 9 nem?
persze mostanság az Odafenn töltött idő túlnyomó részét alvással töltöm (bár hétfőn asszem olvastam o.O).

Aztán voltam ezen az izén tegnap, volt ott pár szakember (egyetemről, intézettől, cégtől, kapcsolódó helyről) meg néhány érintett úgy egészen random - na, ez volt a vicces része, mert ők beszéltek sokat. Ami egyrészt jó, mert rájuk vagyunk kíváncsiak, másrészt viszont rengeteg felesleges dolgot is tudnak mondani, és úgy hozzáértőnek tűnni, h nem azok. Nekem hasznos volt a dolog, de pl kisebb csoportban, célirányosabban beszélve... namindegy.

Este leestem a Rocktogonba, ahova már évek óta nem, és előtte is csak egy-két alkalommal, Vashölgy koncert volt, amit LeFay lekésett kb egy órával, de legalább tudtuk végre beszélni.

Ja, Farkas kiírta a főnixes pályázatot, jófej leszek, ideidé... linkelem (oldal közepetája a pályázat), hátha csinálok magamnak konkurenciát (ha van olyan lú... érdeklődő személy, akinek annyi elég ehhez, h ha jót ír, akkor megcsináljuk filmen, ráadásul még bele is tud szólni, ha ügyes :D)

Ma még lesz belterj.hu-s tali, meg gótbuli, nézek bele a napsütésbe.

Nincsenek megjegyzések: