csütörtök, január 15

Ja, Vashölgynek: Zoltán jót kacagott a szilveszteri sztorin (nekem meg vicces volt énekelnem az énekeket ilyen felütés után ^^).

Eddel a próba kifejezetten jó volt, nekem meg amúgy sem árt néha próbálni. De tényleg amikor kipróbálhatom a mondataimat meg a gondolataimat, nem azonnal kell jót csinálni, mitn előadás alatt. Úgy hiányzik a gyakorlás, wazze. Namindegy.

most indjárt megyek valami izére, ami a diplomámmal összeköthető. mondjátok velem, meg akarom írni a diplomamunkámat. meg fogom írni a diplomamunkámat.

néha kellenének emberek, akik azt mondják, de őszintén, h minden rendben lesz, és bizonyítják előre. hogy nem lehetek akkora szarban. (még nem is vagyok.)

3 megjegyzés:

Angwen írta...

Meg akarod írni a diplomamunkádat. (Én is az enyémet.)

Nem vagy akkora szarban. (Én sem.)

Gandalf írta...

Egyikőtök sincsen szarban és mindketten (meg akarjátok írni) megírjátok a szakdolgozatokat. Pont.

vérlepke írta...

naná. meg lesz írva.