szerda, január 7

jájj.
elfelejtettem, mit akartam. de tényleg - valami köd repült rá az agyamra.
aludtam 11 órát kb, vagy egy kicsit kevesebbet, mert felébredtem sokszor.
this times like these
a hétfőhöz akartam még, de már tegnap, h egyrészt a randiban találkoztam whoisnottal, és így eggyel csökkent a kilinkelt ismeretlenek száma, (és hallgattam Protokollgésával vitatkozni részegen - h ki volt mennyire részeg, az képezheti vita tárgyát), aztán hajnalban összefutottam viaszbabával, emtété szpotting jól. Fogok én ma aludni sokat.

2 megjegyzés:

- írta...

Először is: részemről a szerencse, örülök, hogy találkoztunk! :)

Másodszor: Én csak becsiccsentettem, kérem. :) (Azt hiszem, ez a jó szó.) Igazán részeg nagyon nem szeretek - és szerencsére egyáltalán nem is szoktam - lenni, az aznapi szédelgés és a másnapi fejfájás ill. rettenetes közérzet miatt. Persze, könnyű nekem, már két sörtől elérem azt az üzemszintet, ahol önfeledten eldiskurálok a Világ Nagy Dolgairól - még akkor is, ha valójában úgy vélem, nem sok értelme a vitának. (E téren archetipikus "ikrek" vagyok, magammal is gyakran adódik nézeteltérésem. :))

gothposeur írta...

nem akartam külön részletezni, h ki milyen fokát érte el az alkoholos befolyásoltságnak :D