péntek, november 19

ez az új take that tiszta coldplay. legalábbis az egyik számuk mindenképpen. persze jól hozzák a a borostás férfi fílinget :D namindegy, nem vagyok képes elég számot meghllgatni tőlük ahhoz, h korrekt véleményt hozzak létre.

szépen esik az eső, van új szemüvegem, csak ne lennék ennyire álmos.

álmodtam mtt-set, valami előadás volt, amiben egy csomó testvér szerepelt, és az előadás végén családonként mentek ki meghajolni (Hannáék, Morganáék...). Vonatoztam, lekéstem, nem késtem le, ilyenek a szokásos. Házak és vonatok. És erdő az út szélén.Buszok és menetrendek.

drive faster...
Roll the windows down
This cool night air is curious
Let the whole world look in
Who cares who sees anything
I'm your passenger
I'm your passenger

remélem, jó napok következnek, ma este próba, aztán megyünk szocializálódni, holnap délután mesélem a végjáték x-edik részét Rouenben, és délelőtt meg semmi dolgom, asszem akkor alszom és éneklek. Megtanulom például pontosan a duettet, az alsó szólamot, megminden.
Vasárnap reggel-délelőtt próba lesz, este meg előadás. közben valamennyi kis szünet. Az mondjuk nem tesz boldoggá, h nem szereplek ebben a szereposztásban, ellenben hangot azt elvállaltam, mert azért mégiscsak - ne már csak Laura legyen ott mindig, amikor nem is lenne feltétlenül szükséges.

az új szemüvegem színvilága passzol a blogomhoz.

Nincsenek megjegyzések: