csütörtök, november 18

valami döbbenetes módon álmos vagyok reggel óta. aludni kellene sokat, ez így nem jó.
azt álmodtam, h az exfőnököm visszajött a Céghez, és meglepve kérdeztem, h mégis, miért jött vissza? Ennyire rossz volt mindenhol máshol, hog újrakezdi a sziszifuszi melót? Úghogy reggel időbe telt helreraknom, h nem, nem jött vissza. Viszont a tegnapi beszélgeté meg az álmom minimálisan arra késztetett, h próbáljak mg vmit csinálni. Az uralmat egyelőre nem tudom átvenni, de majd, de majd.
Például elkezdtem php-t meg sql-t olvasgtani, de mostmár úgy érzem, oké, elolvastam, kéne tudnom, h ezek mire jók, és mikor, és nekem mér lenne jó. Mennyivel egyszerűbb mondjuk azt megtanulni, h a 3dsmaxban melyik paranc smit csinál, s ogyan hozok létre, olyat, hogy. űolyankor, amikor van mit csinálni. Asszem maradok a grafikus programoknál, mert a programozási nyelvekben általában az if then else-nél fogy el a türelmem, h jó, de mostmár eredményt szeretnék látni, nem sorokat egymás alatt... és betűk között szöszölés.

2 megjegyzés:

fqqdk írta...

polimorfizmus, enkapszuláció, inheritencia.

fqqdk írta...

szekvencia, szelekció, iteráció.