szerda, november 10

i was.

ketten beszélnek bennem, az egyik kifelé, a másik befelé. az különben annyira jó, amikor észreveszem, hogyan formálja a külvilág a gondolataim folyását. ezért vicces határozott stílusú írókat olvasni, mert  a gondolatmondataim elő mondatszabdaló szemüveg kerül. És elkaptam az érzést, abban a pillanatban, ahogy megtörtént.
...
azt hiszem, én értem a vámpíros könyveket. pont azon a határon vagyok. vannak mítoszok, és vannak vágyak, amik erősebbek a sztorivezetés és karakteralkotás hiányosságainál is.

mondjuk igazán folytathatnám a hp fanfiction-t, hamár elkezdtem. be kell fejezni, különben.

és meg akarok újra tanulni franciául. végülis a recepción is tudnak tanulni....

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

hp fanfiction???

gothposeur írta...

nézd meg a wordpress-es blogom :D
sajnos egyelőre még nem sikerült folytatnom :P