péntek, november 12

a hét utolsó órájában vagyok benne.
elfelejtettem cukrot rakni a teába, ami ettől nem lett jobb, sőt. elegem van a pikvikekből, amit kapunk a Cégnél (persze, örülök, h van). Folyadékutánpótlást.

tegnap nem mentem az angolulbeszélős sörözésre, ellenben megvettem a Fable első részét, telepítettem is gyorsan. Abban nem vagyok biztos, h végigjátszom megint, de egyszer-másfélszer már igen, és így valami minimálisat törlesztek a játékok irányába(n).

most aztán lesz Turambar-próba, addigra vissza kell szereznem a szellemi épségemet. Írhatnék az alkotó folyamatok nagyszerűségéről, meg, hogy mennyire ad vissza hitet az élet bármilyen értelmébe, de nem fogok.
Mostanában nem nagyon van kiút a labirintusból, és kezdek kételkedni abban, h valaha is láttam a kék eget/fényt alagút végén/szebb-jobb világot/stb.
Ilyenkor kell nézegetni a rozsdát és a repedéseket a falon. A vilg fraktálrendszerében van elrejtve a világon kívüli is.




I am Zimmy.

Nincsenek megjegyzések: