péntek, december 12

alice in videoland-et hallgatok, szomorú vagyok, mert nem megyek cp lájvra 8megmondtam előre), megint ráébredtem, h képtelen vagyok olyan kis izékre odafigyelni, h nem feltétlen mondunk el mindent mindenkinek, vagy nem azonnal - bár pár másodperces késéssel leesik, h ja, izé, ezt nem, ezt értsd máshogy, én nem ... én mást mondtam, mint amit.

nem megyek ma se gótbuliba. á, á, á. tulképp semmilyen buliba.



ó, a gumigót-punk kategória... szeretem én a theatre of tragedy-t is ^^

saját felelősségre, mi? mi az, amit nem arra teszek? ugye? nem, igazán nincs most kedvem megfontoltnak és diplomatikusnak lenni. inkább őszintén hülye vagyok, mint... figyelmességet és nyugodtságot hazudó. persze, ez is csak egy póz, de sokkal ... kényelmesebb most. nem, inkább érdekesebb. az udvariasság is egy kezelőfelület, de ... nem tudom.
megígértem Mr. Sarcasticnak, h intézek esőt neki a jégre, hát most igyekszem. Hátha működik még... hogy is kellett,,, valami fókusz vagy valami... ezt a rendetlenséget.

énektanár aszonta, nem kell musicalt énekelnem, és találunk mindenhez alapot...



...

Nincsenek megjegyzések: