kedd, december 30

Smashing Pumpkins-t hallgatok, próbálom valahogy összekaparni a hangulatom. Tegnap este nekikezdtem a Harcosok szövetségének, de az első 20 perc után rájöttem, h nem akarok háborús filmet nézni - bár érdekesnek tűnt, koreaiak, 1950, ilyesmi. Úgyhogy inkább megnéztem a Mágia színét és fényét, ez már jó ötletnek bizonyult. SZÉLTOLÓ KÖZELI ÉLMÉNYEM VOLT.

ma megint kihúztam a kelyhek V. lapját, körbenéztem alaposabban a neten, mit is jelent. Azért tetszik, h ilyen... sokféle megközelítése van a lapoknak. fákk, kihúztam megint a neten is, amikor kipróbáltam az egyik oldalt ... freaky. ja, a leírása viszont szószerint ugyanaz, mint amit az előbb olvastam ^^

"Jelentése jóskártyaként:
Kedvező pozícióban vagy fejjel felfelé:
A vártnál kisebb örökség. Rossz házasság. Egyszerű örömök aszkétikus megtagadása. Egy frusztrált feltaláló jelleme. A boldogság kelyhei kiborultak. A nyugalom helyet ad a nyugtalanságnak. Félünk, hogy mindent elveszítünk. Melankólia és csalódás. Van azonban kiút a boldogtalanságból, feltéve, hogy keressük a megoldást. Át kell alakítanunk az életünket. Ha sikerül, még nincs elveszítve semmi!"


"A Kelyhek Ötös (The Five of Cups) neve Csalódás, hiszen míg a Tűz örömet leli a túláradó energiákban addig az öröm vize természetéből fakadóan nyugodt és bármely felkavaró áramlatot csak szerencsétlenségként lehet értelmezni. (Ajánlott értelmezés: általában ez egy szomorú érzés, mint amikor valakit elárulnak, vagy kihasználnak, és ami ezt még rosszabbá teheti, ha nem látja az okot, amivel kiérdemelte ezeket.)"

"KELYHEK 5 - CSALÓDÁS (The Disappointment)
Kulcsszavak:
Mars a Skorpióban, megvalósulatlanul maradt remények, elveszett egyensúlyérzék, problematikus kapcsolatok, régi sebek
Jelzések:
Vagy bizonyos túl nagyra törő reményeid omlottak össze, vagy valahol mélyen benned lappang a csalódásodtól való félelem. Itt az ideje, hogy levond a tanulságot"


A hajó.

Minden kikötőhöz, amit elhagyunk tartozik egy kikötő, amibe visszatérünk.


...

muhaha.


és most a szerencsekereket (X. kártya) is kétszer kihúztam, elnézést, abbahagyom, mielőtt paradoxont húzok.

Nincsenek megjegyzések: