hétfő, december 22

Btw, most megint kilátástalanság, meg teljesasötét meg ilyenek, nem kell vele törődni, van olyan, hogy épp majdnem elhiszem magamat, van, amikor meg nem, ennyi.

amúgy meg legalább lennék dühös vagy valami, mert az legalább jobb, de tuti leszek, ha még egyszer valaki megkérdi, h hogyhogy nincs barátom, vagy valami hasonló szellemességet ereszt el, mint a zudvarias a függő folyosón. Ez az a kérdés, aminek semmi értelme nincsen (még akkor sem, ha pár hónapja én is majdnem megkérdeztem valakitől). (és legközelebb azt válaszolom, h csúnya és buta vagyok, nyilván azért, :csámmm: )
ehh, még dühös sem tudok lenni.

tegnapelőtt tartottunk adventidézést, az én fókuszaim, azt hiszem, kevésbé hagyományosak, azért volt négy különféle mécsestartóban mécses a szőnyegen, Tünc némi fehér ragasztószalaggal megjelölte a négyszögesített kört.
utána meséltem Section 1-et, mindneki túlélte a küldetést, RBG-nek pl kifejezetten fekszik az ügynökösdi, ahogy elnéztem :D

volt tegnap főnikszkarácsony, levetült a businessnoir, a harmadév örkényei nagyon jól sikerültek, aztán forraltboroztunk. Megint rádöbbentem, h kra nincsen jövőképem, szlatky kérdésére ugyan tudtam válaszolni, de az csak abban a pillanatban jutott az eszembe.
Fogalmam sincsen, h mi lesz velem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te most komolyan képes vagy a zudvariason felhúzni magad?... szerintem ezen így három év után túlléphetünk :P

a filmet meg meg lehet szerezni valahogyan, saját nézésre? így egy méterről oldalt fekve a takarásból annyira nem látszott jól :P

gothposeur írta...

nem rajta húztam fel magam :)

hm, nemtom, nekem nincs meg, kérdd el Farkastól mondjuk :D vagy elkérem én?

Névtelen írta...

akkor máson se húzd fel magad. :-)

háát szerintem Neked hamarabb od'adja, meg biztos Te is szeretnél magadnak belőle :jeditrükk: :D

Angwen írta...

Jó volt az adventelés. És a mese is. Köszönöm mindkettőt. (Éljenek az életképtelen karakterek és a jóindulatú mesélők.)