szerda, december 24

ehe, 10edszerre sikerult megtalalnom minden billentyut a jelszavamhoz, de egyel[re fogalmam sincsen, hol a magyar billentyuzet. es elnosztagiaztam, h mer is lett nekem gilly a nevem. hopppsz, naugye.
embertelen ez az ejfeli mise, de nem hatralhatok meg (es ha farkas meg nemhivokent megy, akkor ez nekem meg se kottyan. Hha.)
Ja szuleimnel vagyok, furasag, arra emlekeztet, amikor nagyanyameknal, otthonos es ismeros, de mar nem itt vagyok otthon. atrendeztek a szobamat megminden. (aludni akarok).
tegnap az utolso bevasarlasokkor talalkoztam sotetelffel meg drimorrel, en orultem nekik nagyon, de ok nekem nem, nemtom miert. remelem, csak engem nem kedvelnek es nem a banalitas lepi el oket (sotetelfnek elengedem, elvegre o dolgozott, es biztos zavartam.).

nincs konyv, meg talan bele is aludnek, szal meg egy kicsit brozolgatok, aztan ejfeli mise a hidegben, grrrraaaah.

jut eszembe.

Boldog Karacsonyt, kinek -kinek kedve szerint az aldottsagot, es... unnepljetek, meg legyen ertelme az egesznek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldogot neked is! :)

Dreamer írta...

Well, nem haragudtam rád, csak a meló utáni utolsó bevásárlás közben leptél meg. Volt még kb. 50e ft-nyi kultúrautalványom, és el kellett költeni gyorsan :)

Cetlivel járkáltam fel alá s jegyzeteltem, kinek mi kell még és mennyi van még a keretből, stb-stb :)