szerda, december 10

nah, tegnap este, miután nekiálltam plakát tervezni, és megfeneklettem mert nem tetszett, amit láttam, és megnéztem három résznyi nikitát, közte a vékonyhangon-éneklős Michael-a-király résszel (és folyamatosna párhuzamosokban gondokkodik az agyam), miután Tulajjal kiszedtük a leesett redőnyt és felszereltem a sajnos-csak-kék sötétítőfüggönyt( a narancssárga ágytakaróhoz tulajdonképpen jobb, mint az általam preferált zöld vagy bordó), még tarotkártyáztam is egyet, és ezúttal meg is jegyeztem (és Elmebetegtől lopott ötlettel megnézem itt a neten is, hogy mit jelenthet).

Szóval. Agyaltam egy sort azon, h magamat melyik lappal jellemezzem, végül a Kardok Nyolcasánál maradtam, mert ott a néni mosolyog, és nem olyan szigorú, mint a Kardok Kettesénél. (Ja, kölcsönpakli, amit visszaadnék ám a gazdájának, ha netán találkozunk, csak már rég nem láttam a Drowt :D)
Igen, de lap szóval. Hát nemtom. Ez vagyok jelenleg én, ráadásul tudatosan választva. Különben azért választottam ezt a lapot, mert érdekelt, hogy mit lát a nő, hogy ennyire megfosztották a külvilágtól. Hogy biztos fontos felfedezéseket tesz ezzel. Hogy aztán majd visszamegy a várba, mielőtt felfázik a vizes a földön. (És nyilván van egy központi kérdésem, ami körül forog életem egy... nagy része, és az, igen, de...)


1. Jelenlegi helyzet: A Főpap
Kiakadtam, amikor ez a lap jött fel. Annyira... semmitmondó számomra, annyira mittomén... férfilap. Unalmas. ezek szerint korrekt az életem etikai szempontból, csak épp unalmas.

2. Konfliktus, probléma: Végítélet
Nohát, ezzel van problémám? Mivel is? a Felszabadulással, a Dolgok Napfényrekerülésével. Mittomén. Nem akarom, h kiderüljenek dolgok? Pedig de. Vagy épp ezaz?

3. Az előző rész tartalmából: Érmék Ötös
Ezt a lapot a múltkor is kihúztam. Nincs mit hozzátennem, ugyan nem egy szép kép, de van a rózsaablak tövében lévő szemétkupacnak is romantikája.

3. Cél: Uralkodónő
Ha Cél, akkor legalább értelmes lap. Mert nyilván. Mert kratívkodás meg életcélok megminden.

4. Távoli múlt: Kelyhek Ötös
Vháhá. Naná. "A kártya ezen vigasztaló jelentéseit nem szabad félreértelmezni, fájdalmunk oka nem csupán látszólagos és a vidámság érzése nem tér vissza hamar. " muhaha. Ő is visszatérő lap, de akkor asszem nem a múltamban volt még. A bácsi áll, és nézi a folyót. Szeretem ezt a lapot, története van. szerintem a Vándor megérkezett valahová, ami már nem ugyanaz, ahova szeretett volna, vagy ő változott meg, és ez fáj neki, ráadásul szomjan hal a folyóparton.

5. Közeljövő: Igazság
Ohh, tehát azt kapom, amit megérdemlek. "...mindenért, amit kapunk vagy átélünk csak és kizárólag magunk viseljük a felelősséget. "

Alapvetően jó irányba haladnak a dolgok, ugye?

Nincsenek megjegyzések: