kedd, december 23

najó, lehet, hogy azért is álmos és gyomorkavargós vagyok, mert tegnap este... volt. volt tegnap este. a hagyományok mindig más emberekkel, kivéve a lakást meg a birtokosát, meg az elnevezést, meg ilyesmik. jó ez.
talán lassan célokat is találok. meg rájöttem, h nem is 8adév, "csak" heted. ehe. he.

nézegetek mindenféle portálokat, én rettentő mód kíváncsi vagyok arra, hogyan kell karácsonyozni, de ... miért nem írnak gyakrabban jó cikkeket, namindegy. nyilván csak.

láncszemekből állok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úgy kezdtem, hogy kiraktam egy mécsest. aztán terítő is került alá. vettem egy virágosnál pár fenyőágat meg pirosbogyót. meg lila gyertyát.
szétszórtam az asztalon az összes szaloncukrot és Mikulás-ajándékot, amit eddig bárkitől kaptam, és szerintem szép lett a végeredmény.

Végül olvastam egy órát az asztal mellett, hogy lelke is legyen.

Áldott Karácsonyt!

Cue

Névtelen írta...

Én takarítás közben jingle bells jazz-re táncoltam a partvissal. Csak egy ötlet. :bolond::)

Abdul