csütörtök, december 18


furcsa, estére ébredek fel. de úgy ám, hogy egész nap zombiság, és így félöttől egyszercsak majdhogynem ihlet kap el a nyomorult worddel való izélés közben - pedig 20 perccel előtte majdnem sírógörcsöt kaptam ugyanattól a feladattól. most is fáradt vagyok, de ez inkább csak testi és szellemi. ha lenne itt egy photoshop (vagy talán inkább corelizé, mert rájöttem, azzal praktikusabb sokszöveges cuccot szerkeszteni).... namindegy, elmúlik ez is, mert nem használom.

Arra is gondoltam, hogy télleg összerakhatnám a sztorit, mondjuk előzménnyel és körülményekkel, mert ugyan számomra magától értetődő a jéghegy alja, de többeknek nem. Node mikor leszek én annyira motivált, hogy írjak?

Itt balra meg, ha netán szabadidőtök van. Mert a közepén levetítik a film...ünket (azt, aminek én írtam a forgatókönyvét, és a készítését majdnem végigkísértem, bár sajna nem teljesen, mert nem voltam ott az összes munkálatnál.) Szeretnék még ilyet. Tulajdonképpen jó érzés elkészülni valamivel.

Nincsenek megjegyzések: