szombat, december 20

ja, ezt meg időközben megnyitottam. szóval tegnap már lefürödtem, mikor TáncTünc hívott, h mennek Cicához, megyek-e. Én meg rájöttem, h az a mobilitás, amikor ugyan lepereg előttem a másnapi fél8as kelés meg az előző napok kialvatlansága és mégis megyek.
A Tescóban megtudtuk, h a kerületben 10 után nem adhatnak el alkoholt, nyilván felháborodtunk, emrt baromság, én meg most azon gondolkodom, h normális-e random szabályokat hozni? Mittomén, hogy 13 és 14 között nem szabad kólát inni, hogy fűre lépni este hat és 8 között tilos, ilyesmi. Meg persze, hogy tuti vendéglátós a polgármester, vagy valamely rokona.
Így folytatják, komolyan mondom, érdekelni kezd politika, meg a tiltakozási lehetőségek (főleg).

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

lehet, hogy csak idő kérdése és nálunk is tilos lesz a kertben teregetni :-)