csütörtök, november 10

huhh, megláttam a következő sor jogot, megszoroztam agyban a userek számával, és itt és most bezárta az agyam a kaput. majd holnap.

különben is, olyan régen írtam - biztos azért mert előtte meg oskat. van egy állásajánlat, amivel már hetek óta szemezek, és nem merek rá írni, basszus, pedig jó lenne, nagyon jó. Csak itt a késztetéps, h ide valami überjópofa/okos/kreatív/humoros izé kéne, elleplezendő a bizonytalanságomat. Mert semmi tapasztalatom nincsen, és minél többet próbálkozom, annál inkább azt látom, hogy mennyi mindent nem tudk. Vízcsepp modell, persze, de ez most sok.

Amúgy tegnap, emg előtte volt meetingem főnökkel a Cégnél, és ettől úgy éreztem, h van értelme annak, amit csinálok. Mármint, h látszata is, nem csak fenntartom az életképes működést.
Hope so.

Különben roppant fáradt vagyok, és fizikailag, nem lelkileg. Fontos kiegészítés. ... .. ...
Ennyire.
...
Az alvás segít? Á, nem, nem, nem, nem. Akkor kimaradnak a fontos dolgok.

Mindegy, ha ma majd bealszom a kocsmában, akkor elmegyek haza, most úgyis olyan kevesen íarták, h jönnének, úgyhogy lehet, h majd beülök aludni. Vagy nem. Végig kell mennem a pályán. Végig kell lépkednem a köveken, megtalálni, kitalálni feldolgozni és átélni. Meg hát.

Lehet, h fáradt vagyok kicsit agyban is, na jó. De elkezdődött a hét hátralévő része, tulajdonképpen már reggel, és az jó, mostantól kezdve van vidámság, buli, haverok, uhhhhhh. Beleszaladtam a csökönyös szóképbe, de nagyon. Szombaton mesélek, azis, vasárnap táboros döntés, azis, majd egyszer pihenek, az nemtom mikor lesz. Te, esélytelen a hétköznapi pihenés. Fel kell kelni korán. Csak mondom.

3 megjegyzés:

Dreamer írta...

Majd ma nem hagyunk aludni, lehányjuk a falad, és gégecsövön át töltött, műanyag tölcsérbe csorgatott pálinkával itatunk!

gothposeur írta...

a falat lécci a másik szobában hányjátok le :D

Sütitolvaj írta...

ó fúj.

(uncsicsi, az olyan mint a moncsicsi?)