hétfő, november 21

jegyzetek

öt novemberi zene, ha összhangot szeretnék kint és bent és a zenével is :D

1. Conjure One - Center of the Sun
A zene önmagában nem annyira megragadó, ez nekem általában túl chill, de a szöveg és dallam megrázóan egységes. És az énekesnő kicsit flegmának tűnő hangját is szeretem nagyon.

2. Tori Amos - Winter
Ezt vittem énekre is, ott se könnyebb. Sőt. Állítólag nagyon megfelel nekem mind hangilag, mind érzelmileg a dal. Hát.

3. Katatonia - Omerta
Szeretem félreérteni a dalokat, mert úgy saját történetek kapcsolódnak hozzájuk. Ennek az alaptörténete sem rossz, de.

4. Diary of Dreams - Chrysalis

oké, Diary of Dreams, szinte bármelyik lassabb számuk. Hosszú évek alatt vésték be magukat az agyamba.

5. mind.in.a.box - Fear
és hát, heló.

Nincsenek megjegyzések: