csütörtök, november 17

nna, akkor most úgy néz ki, h a szombatért és a holnap estéért cserébe ma mégse kell mennem próbálni. Ez jó, mert tegnape este azért úgy éreztem, hogy nyilván csak magamat okolhatom azért, ha a hirtelen fellépés hirtelen próbája pont két másik programot üt, amik közül az egyik időpontos, a másik meg csak szimplán szociális, és energiafeltöltő.Épp készültem lemondani az elsőt, erre szóltak, h nem kell este keresztülmennem a városon, menjek inkább külön próbálni holnap és holnapután. Ez már csak azért is jobb, mert akkor hátha be tudjuk állítani a hegedűt normálisan, ha van mivel, illetve rendesen tisztázni lehet a szólamomat. Meg mondjuk a többieknek sem kell órákat várniuk rám, ők szerintem nélkülem is kitűnően tudnak próbálni.
Meg kell jegyeznem, most vettem elő késő este a hegedűt, és nem olyan hangos, szal nincs kifogás a gyakorlás ellen, ha netán. Zenét hangosabban hallgatok.

ja, persze, behoztam ma a hegedűt, de ez már szokásos testmozásnak is elmehet. 

Nincsenek megjegyzések: