kedd, augusztus 19

azt hiszem, aphex twin klippekből fogok lopni nWod sztoriötleteket. Egyet már loptam, csak nem fejeztem be sajnos. Mármint a mesét. Pedig pont.

a tegnapi kocsmázás visszaadott valami lendületet, Hadnagyról megint rájöttem, h nagyon kedvelem, és igen, szóba kell állni egymással vagy szétsodródunk.
amúgy meg mhpffff. kicsit... kavarog a gyomrom. keveset aludtam, a bor meg még mindig gyorsan hat. egy decitől már jó volt, a maradék szinten tartott. (ha folytattam volna, mély depresszióba kerülök).
a viselkedés meg szkafander. de legalábbis vegyiöltözék. aztán nem tudod, hol kezdődik a bőröd és hol végződik az álarc, de ez tulajdonképpen évekkel ezelőtt lerágott csont. csak közben rájöttem arra, h nem feltétlenül segít megpróbálni álarcnélkül, (mert úgysem megy) mert az is csak ugyanaz.
ha eszedbe jut, elvesztetted a játkot, ez ide is tökletesen illik

jajj, szeretnék kölcsönkérni majd valakitől napszemüveget tremerelájvra :D

Nincsenek megjegyzések: