hétfő, augusztus 18

k lepkék. (nem fogsz te pillangó szállni...)

a hétvége jó volt, majdnem minden tekintetben. kicsit alváshiányos vagyok, egyre profibban kezelem a kontaktlencséket.

volt lánybúcsú, Farkas meggyőző vámpír volt (ha leszámítom azt, h még nem volt teljes a sötét), ha eltekintünk attól, h nem sikerült rendesen"bemesélnem" idő híján. A Vár pozőr helyszín, én még megszavaznám, h legyen ott lájv is valami nemhideg időben... és a Város is zseniális a hidakról nézve - ez egyszer mind a tiéd lesz! a függöny?( a szmog?) - és a túristák sem vettek észre a kovácsoltvas korlát tövében csipkében és álarcban. pozőr, pozőr. úgy biztonságosab csukott szemmel átmenni a kereszteződésben, ha azért melletted valaki figyel.
Nem volt akkora buli, mint a másik, de nem is volt rá szükség. Vannak közös témák, közös pletykák, megosztható szívfájdalmak és egyebek. És nagyon szeretlek titeket, az elmeborulásoknak egy ritka válogatása vagyunk. RBG, ha ez megnyugtat, én is hasonló módon érzem magam feleslegesnek sokszor, ha nem látszik, hát már nem merem bevallani. Ja, és emlékszem az elmondatlan pletykákra :D

A Bázis egyre lakottabbnak tűnik, izzítom a táblacsokikat, mert megyek én még a ti utcátokba :D
Amilyen lúzer vagyok, úgysem tudok elköltözni itthonról :(

Aztán Le Fay-nél nyaralás, végre fürödtem a tóban, beszéltem emberekkel, és megint rájöttem, h páran a régi ismerőseim közül tényleg jó arcok. Csak eddig olyan távol voltak, h meg sem néztem őket. (és vesztettem, láttam elharapott Holdat meg hullócsillagot.)

És megnéztük a Cloverfieldet, ami után enyhe depresszió tört rám, de csak enyhe és alvás helyett kijöttem belőle, és ez megint sikerélménnyel töltött el.

Meg volt zenekari próba, még át kéne írnom a kottákat, meg kitalálnom az időimet.
És omg, kell határidőnaplót szereznem. na tsók.

Nincsenek megjegyzések: