szombat, augusztus 30

Most jut eszembe, nem fényképezett senki, kár. Négy óra alvás után jelentem, nagyjából megvagyok. Szokás szerint nagyon nem vagyok elégedett a játékommal, de érdekes volt, ha kipihent és friss aggyal működhettem volna, akkor többet is ki lehetett volna hozni a helyzetből.
Például valóban kinyomozhattam volna magamat, mint főgonoszt :D Darth Revan rulz, a Kotor az egyik kedvenc játékom, mindkét részével együtt...

Ezúton is köszönöm a mesélőknek, Alewnek és Rodhartnak, és az összes játékostársamnak az élményt. Majd még biztos írok élménybeszámolót, megemlíteném, felszabadító érzés L-ként csoszogni és ülni és ujjat/körmöt rágni egész este.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A fényképeket, mármint a hiányukat, én is sajnálom. A nyomozás kérdését meg inkább hagyjuk. Férfiasan bevallom, lövésem se volt róla, hogy bármi gáz lenne veled. (Kíváncsi vagyok, Nessé megtartja-e egyáltalán Jot ezek után. Majd alkalomadtán rákérdezek P-nél.)