kedd, augusztus 19

Big thinker



évekel ezelőtt Leader lettem, azóta változtam. Vagy csak többet hazudok.

Közben beraktam a kontaktlencsémet, olvasgattam a korai blogbejegyzéseimet, és megállapítottam, hogy jóval kevésbé tagoltam, kevésbé írtam konkrét dolgokról, mint érzésekről. De néha nagyon durva, nagyon, és komolyan mondom, mostanában csak nyomokban vagyok ennyire a sötétben, mint akkoriban folyamatosan. És lassan merek gondolkodni (mit lassan, már egy jó ideje...), merem kifejezni magamat, mert már egyre kevésbé érdekel, hogy nem vagyok zseni, hogy nem minden megnyilvánulásom maga a tökély.
Tulajdonképpen egy dolog hiányzik igazán az életemből, és nem tudom az ok és okozati irányt. Érzem és látom a köröket. Látom a távolságokat. Talán bölcsebb lettem. De nem mutatom sok jelét ^^

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó látni, hogy nyílsz. Még mindig. :)

eltárs