péntek, augusztus 8

Ez a kontaktlencse keményebb ügy, mint gondoltam. Szerintem legalább egy órát töltöttem az optikusnál, ebből egyszer sikerült beraknom a jobb szemembe, egyszer a balba az optikusnak, és csak ő tudta kivenni, mert nekem nem ment. Kaptam gyakorlásra egy párat, de rettegek, h nem tudom majd kiszedni őket. Valakinek nincs kedve valamikor majd segíteni nekem? :D Olyan, bátor embert várok, aki képes más szemébe belenyúlni :S én még a magaméba is nehezen.
De hasznos lesz, mert muszáj kontaktlencsét megtanulnom.

Egy óra múlva megyek fodrászhoz (asszem olyan öt év elteltével először!), úgyhogy szeptembertől egészen új ember leszek. Muhaha. Nem is. Csak néha nem lesz rajtam szemüveg.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem a kontaklencsétől ne rettegj... sokmindentől lehet, de ettől azért nem kell :D
tuti tipp: én táborba mentem úgy, h előtte egy nappal lett kontaklencsém. két tequila után hiphopp kijön az ember szeméből az a cucc :D

Névtelen írta...

én szívesen segítek Neked, 7 éve van kontaktlencsém, szóval rutinom az van. :)

gothposeur írta...

Mil: tehát igyak, mielőtt kiveszem? :D

Aeglos: köszi szépen, ha majd pánikolva hívlak, h nemjööönki, akkor ne lepődj meg :DDDD

Névtelen írta...

nagy pánikra: valami erőset lehúzni, és akkor utána szinte magától kiugrik :D