szombat, augusztus 9

Mi legyen a sorrend? Azt hiszem, gyorsan porszívózom, aztán megpróbálom belenyomni a szemembe az izéket. De előbb reggelizem.

Ma éjjel felébredtem a viharra, ami ritkán esik meg velem, de szerintem az egész szervezetem ezt várta, olyan zombi voltam már tegnap. Meg tegnapelőtt. A fodrásznál majdnem elaludtam (de szerencsére nem eléggé, úgyhogy időben szóltam, h ne sokat vágjanak - szerintem alig van különbség, max most több izét rakok a hajamba, mert szeretem az animéket). Még elkezdtem nézni az olimpia megnyitóját, a kínaiak az első negyedórában meggyőztek arról, h sokan vannak és bármit megcsinálnak, ha olyanjuk van, utána meguntam és mentem aludni. Előtte még agyaltunk a grúzokon (sztem fölöslegesen, de ugye most arról volt szó, h izguljak én is), most meg olyan jóóó idő van.
Tudom, nem illik esnie, mert izgalmas lesz a leút.

A Vámpírok aranyos film, lehetne a címe Hunters inkább, mert, míg vámpírokról nem jólszól, addig vadászokról inkább. Kedvem lett huntert mesélni tűző napon a sivatagban.

A Máltai Sólyom meglepő, sztoriilag teljesen korrekt (pedig ugye azt vártam, h egyszerű faék, meg ilyesmik). A főszereplő ellenszenvesen macsoid alkat (okos, ügyes, érzelmileg nem támadható és még vaj is van a füle mögött, amiért nem bűnhődik meg... eléggé), a főszereplő csaj nem elég egyéniség ahhoz képest, ami (ha arra képes volt, amit a film kezdetéig megtett, miért nem ilyen kaliberben folytatja?), de alapvetően nagyon szimptaikus volt az egész. Na, ilyen, amikor a technika helyett lehet figyelni a szituációkat. Fogok még filmket nézni. Jelenleg a Lust, Cautiont töltöm, de azt ma már nem nézem meg.
Sötét lovag moziban, valaki?

Nincsenek megjegyzések: