szerda, augusztus 20

ha ez nem szinkronicitás, akkor nem tudom, mi az.
röviddel azután, hogy elküldtem az utolsó sms-t, Vashölgy átinvitált a Bázisra, meg tüzijátékni, és aztán írta, h ja, nem olvasta akkor még.
ettől most boldog vagyok, legközelebb a békák mellé viszek valami mást is, vagy megtanulok főzni, vagy valami, mert.
alig találom el a betűket, pedig nem is ittam.
fogalmam sincs, h kellek-e próbára holnap, de, mivel kedden se tudtam, és nem is kellettem, ezért valszeg nem megyek, csak, ha valaki szól (monnyuk a tanárúr a délután, és akkor jó lesz nekem, hehe.)
létezem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szégyengyalázat, a hétfőiről megfeledkeztem. Azt se tudtam, hogy hétfő van.
Holnap megyek, remélem, találkozunk valamelyiken :)

eltárs(???)

gothposeur írta...

én még nemtom, kellek-e ma, gyanítom, nem, és igazábóll nincs kedvem egy órát utazni.