péntek, augusztus 22

Hollow

csak egy kép

én meg fáradt vagyok.
--
ja, álmodtam. az eleje emtétés volt, valahova mentünk, valahol vonatközelben, sok cuccal, a csomagjainkat a vonatra már felpakoltuk, de mi magunk lekéstük a vonatot, és ott álltun a világ végén minden pénz és irat nélkül. valahogyan el kellett mégiscsak jutni máshová, a csomagokhoz, ezért végül Farkas meg én hősiesen stoppoltunk autót, hogy majd utánasietünk a csomagjainknak, megállítjuk a vonatot és minden jó lesz. Utána már valahogy eööö... a Doktorúr is előkerült, meg a társulat érzete, tehát az első társulatos álmom volt. Asszem innen szerettem volna kezdeni, de a mai nap nem az igazi.
Reggel beleléptem vérlepke szertehagyott övcsatjáa, és most is fáj és zsibbad a lábam.

ja, lehet, h blogolni gáz, de akkor élni is. (no, ez nem információ, mert az utóbbi minden előfeltétel nlkül igaz)
--
csöndes sarokba leülni és nyüffögni, ja.
--
http://secretvespers.com/2008/08/08/surface-tension/
http://secretvespers.com/2008/08/17/i-want-to-meet-you-without-ever-planning/
még másfél óra az indulásig próbára. csak eltelik ez a nap is.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én azt álmodtam, hogy én vagyok a menyasszony. A vőlegény meg kettőnk ízlésének metszete. Többet nem írok ki ide, mert nem publikus.

gothposeur írta...

hoppáhoppá :DD

vérlepke írta...

bocs a csatért