szombat, augusztus 9

Jobb szemem pipa. Bal szemem is, de még nincs benne kontaktlencse. Vuáááá. Updatelem folyamatosan, muhaha.

dzsiháááád. sikerült. a végén ugyan már fejemet atükörnek döntve figyeltem, h igen, elsőre a szememre rakom a lencst, de alatta ott a levegő, és az ugyan hogyan jön le róla?és a saját szememben kotorászom, te jó ég, én megfogom a szemgolyómat :elajul:
aztán ez is sikerült.

vajon megpróbáljam kivenni mielőtt welindulok, vagy reménykedjek, h lesz valaki jótét lélek arrafele?

Hm. nagyobbak lettek a billentyűzet betűi? Borzasztóan szokatlan érzés. Fáj a fejem is tőle meg minden. Ez pl amellett van, h magamon hagyjam, hisz meg kell szoknom. Vuá.

--

meg kénbe tanítanom a szememet arra, h attól még, h nincs rajtam szemüveg, kéne fókuszálni meg minden, mert most látunk. Úgy-e, drágaszág?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kontaklencse először para meg szokatlan, meg másodszor is, de idővel rájössz h kúl:D Ha kell vmi segítség szólj, megy nekem a szembe nyúlkálás xd

gothposeur írta...

köszi :D

Patiszon írta...

mennyire "rossz" a szemed? fura lehet a lencse, én nem szívesen próbálnám ki.

gothposeur írta...

kábé ötös , vagy négyhetvenötös minuszban.

Sonicica írta...

Ha kell segitség a XI. kerületben, akkor szólj. Nekem lassan 20 éve van :). Sokkal élesebb és teljes a látótér vele, mint szemüveggel.

Amúgy érdekes, én sosem bírtam elviselni, hogy más nyúljon a szememhez, kimondottan rosszul viseltem a közelítő kezet, úgyhogy évek óta én rakom be vizsgálatkor is, nem hagyom a doktornőt... Tükör nélkül is fog menni, fél másodperc alatt, hidd el :)

Amúgy javaslom, hogy szemcseppet szerezz be, sokszor az a gond, hogy kiszárad a szemgolyó és rátapad túlságosan a lencse, ezért nehéz leszedni.