vasárnap, augusztus 10

salala.

kéne kirándulni. tegnap kocsiból láttam fákat, felhős nappalokat és földutat, és el kéne menni valahova, ahol mindezek vannak. Ó, ha lenne igazán időm, és nem utolsó pillanatban.

kéne gótbuliba mennem - olyan buliba, ahol végre elsősorban a zene miatt tudok táncolni, és nem a társaság, vagy a tánchiány miatt.

kéne. (láttam hullócsillagot.)

A mai délután tipikusan olyan kanapé szélén szerepjátszós, amikor a buli utáni félkómában hallgatom a többi karaktert, aztán felébredek, ha rám kerül a sor, és chipsszel, gumicukorral és egyebekkel mérgezzük magunkat jó geekek módjára.

tegnap (ma) jókor indultam el, régen sikerült úgy eljönnöm egy buliból, h nem vtrtam meg amíg valóban nagyon elkap a harctéri depresszió. alig várom, amikor majd teljesen felszabadultan és boldogan tudok létezni emberektől és alkalomtól függetlenül. (ez a háló még nem elég erős.)

az meg döbbenet, milyen ívben szarik a világ a véleményemre. úgy léptem ki az ajtón (már késve), h nem tetszett, amit tükörben láttam. Nem tetszett a hajam, ahogy a fodrász levágta (az csak kicsit segített, amit én kócoltam rajta össze), nem tetszett, ahogy szemüveg nélkül kinézek, és úgy általában rettenetesen éreztem magamat. Rettenetesen... normálisnak. (Ha lett volna rajtam fél kiló lánc, meg esetlegegy random ankh valahol, máris jobb lett volna, no nézd, mit számítanak az álarcok.)
az este folyamán persze, hogy kaptam pár bókot, meg azt, hogy "végre nőnek öltöztél". Nyasgem. Szoknyától, dekoltázstól, magassarkútól, belőtt hajtól, meg sminktől nő valaki? Tudom én, miért mentem gótnak :P Mindegy, tudok én bármilyen jelmezt felvenni.
Jöttem másik galaxisból, másik világból, nem szeretni itteni nyelvet, de beszélni kicsit.

u.i.: az a bizalmipontos szöveg Farkastól kábé az est poénja volt, csak az adott szituációban azt néztem, jól hallottam-e, h pont ott és abban a társaságban jön elő a szöveg.

Nincsenek megjegyzések: