hétfő, augusztus 11

Súra

Nyííí. eszembe jutottak. GPGPGP, nem szeretnél Chicago-t mesélni? Súráéknak? Médzset?

úgy általában is jönnek elő az elvonási tünetek. mostanában inkább játszanék, nem mesélnék. de nem csak maga a játékélmény hiányzik, a hozzá köthető szociális encounter is, amikor sok geek ül egy helyen egész délután azért, h játsszanak. tudom, nekem régen volt egész délutánom ilyesmire.

Különben furcsa csaj. Amikor kitaláltam, megpróbáltam olyan emberré alakítani, aki tökéletes akar lenni, és elég erős hozzá, (és elég tehetséges és talán szerencsés), és majdnem az is lesz. Uralja a külsejét, uralja a gondolatait, a gesztusait, úgy általában azt teszi (az életben), amit egy színésznek is kell (a színpadon). Alig titkoltan Madeleine volt az előképe (La Femme Nikita sorozat, amit rajtam kívül senki nem szeret :zokog: ) (nem, nem Nikita, bár kinézetre meg magasszőke).
Persze kellett bele a mélység, meg lelkinyavaja, úgyhogy megpakoltam felelősségtudattal és az összes görccsel, ami egy ilyen személyiségben előfordulhat. Sajnos a profit nem sikerült kijátszanom vele (mert persze olyan szituba került, amit neki is, nekem is új volt), a belső gátlásokat viszont hitelesen (höhö).
Alexij, az ikertesó a másik igen fontos pontja volt a koncepciónak - voltaképp ő volt az első ötlet, Drímőrrel ezt találtuk ki még régen, hogy ikrek legyenek, kétneműek, kétpetéjűek, de valahogy mégis úgy összetartozóak, ahogy testvérek sem szoktak. Csak az ikrek. Gondolom én, mert nekem nem volt soha ikertestvérem. Bár mindig szerettem volna (persze, persze, tudom. és ikrek is vagyok, nna.).

Ja, blogoltam a nevében.

Kis színes: az előbb mondta Licsi, h a szimpatikus ITs srác szerinte azt várta, h felnézzek, amikor elment a pult előtt. Hehh. Nem azért mondom, de akkor legalább köszönjön, amikor hazamegy, vagy nem lesz a románcból semmi :D (amúgy még mindig nem tudjuk a nevét, pedig pörögtünk ezen pár hetet, mer' vicces volt nem tudni, kik dolgoznak itt.) Amúgy valóban jól néz ki. És már nő a haja is. És eddig összesen két-három mondatot váltottunk egymással. És nagyon unatkozhatok ám, ha ilyeneken gondokodom. Van még itt egy jóhangú srác az IT-n, ő még aranyos is, amikor szóba áll velünk, öröm vele telefonon beszélni. A szomszéd szobában nagy arc az egyik könyvelő, szokott adni a sütijeiből, meg Licsivel nagy tea-fanok. Meg van itt az ITs főnök, ha éppen bent jár az irodában. ő spontán is ideszól néha, már fájdította a szívemet reklámcégről szóló sztorijaival. Munkahely, király. Még a végén tovább ragadok itt, mint szerettem volna :P

(és hogyan? hogyan? hogyan?)

Nincsenek megjegyzések: