csütörtök, augusztus 7

Bár elhatároztam, hogy ma aztán kitakarítom a szobámat, elég volt benéznem a konyhába, és rájöttem, h amíg nem mostam fel, nem pakoltam el és egyebek, addig nem. Ilyen is ritkán van, de ezzel ki is fújt a lelkesedésem, dögmeleg van, mozdulni sem érdemes, a szomszédék itthon vannak és fúrnak. Megmelegítem az ebédet, meg sütök még virslit, aztán... aztán vagy írok vagy rendet rakok, vagy megint alszom.
Egyre jobban idegesít a könyv, úgyhogy akár még az is bekövetkezhet, h megpróbálok írni.

--

Quest 2: ereszt a WC (és mintha el is dugult volna valahol). Egyelőre jobb híján nyomtam rá némi pillanatragasztót, amire majd valami tömítő-izéként szolgáló műanyagdarabot (nejlonzacsit?) próbálok majd rányomni, hátha rövid távon segít. És aztán megnézem a dugulást is, de hátha elmúlik addig, mittomén.
Semmi étvágyam nincsen, de azt hiszem, néha nem ártana enni, mert akkor nem szédülök az éhségtől.

Nincsenek megjegyzések: