vasárnap, augusztus 31

hurrá! hurrá! hurrá!

Kicsit kizökkentem az időből, tegnap is nappal aludtam, ma is félig (bár ma már félöt-öt körül elaludtam), ma igyekszem már az este, hogy holnap nap közben legyek ébren. 18.18.

Tegnap ügyesen elmértem az időjárást, és azt hittem, hogy a kora délutáni ruhában majd nem fázom este a tetőn, de persze tévedtem, ezúton is hálaözön FemmeFatalenak a kabátjáért.
A 13. kerület hihetetlen öntudata még mindig töretlen, a Lánchídnál sok a túrista, de Duna megérdemli a kitüntetett figyelmet. Bár az elmúlt évek során nem sikerült olyan jellegű beszélőviszonyba kerülnünk, mint a Balatonnal, mindig az oldalpartról csodálom. Vesztettem.

A délután során valahogy az álmosság és egyebek kombója folytán kellemesen paszív állapotba kerültem - jó volt csak létezni, és másokat követni. Meg furcsa is.
A Corvin tetejéről egészen város a város, a társulati ülésen többen voltunk mi újak meg növendékek, mint a "régiek". A hely hangulata jó, az árai drágák, a a vécé meg külön élmény a folyamatos köszöngetéssel (milyen jó, hogy kicsit felfáztam a lájvos mezítlábalás következtében). Fejem felett a kérdőjelek, de nem baj.
aztán átmentünk páran Farkashoz fergeteges dvdpartit csapni, a 9 rota meg az eurotripkellemesen kiegészítették egymást, azt hiszem, igen mély depresszióba sodródom, ha a második film is lefele húz. Ha amúgy Farkasnál is minimum akkora a rendetlenség, mint húgánál, akkor igen tiszteletreméltó volt a teljesítménye rendrakásilag.

Omg. Omg.
Namindegy, mennem kell asszem.

Nincsenek megjegyzések: