hétfő, szeptember 22

amúgy megint... gruáh... nem kicsit frusztráló ez a próbafolyamat. miből tudjam, h vasárnap próba van, ha egyszer senki nem mondja?! egyszerűen katasztrofális a társulat információ-áramlása. ráadásul 80 százalékban informális - amitől meg reflexszerűen rosszul vagyok, bármilyen profi vagy nemprofi társaságról legyen szó. Áhh... lehet, h bennem van a hiba, és csak engem idegesít az, h lényegi dolgok is képesek elúszni ezért (de lehet, h mondjuk próbán legyek, az nem lényei dolog). Mindegy, amit tudok, azt azért megteszem, de. nem. fogom. elfogadni. A nyár közepén Farkast ezért flémeltem le :P
az a legrosszabb, h amikor mégis van valami info, akkor meg a hangvétele olyan, h bár ne lenne.

mindenesetre tegnap tanultam asszonyt megint, dehát ugye egyedül ennek egyre kevesebb értelme van, meg jolánon agyaltam, és rájöttem megint dolgokra.
nekem az kevesebbet segít, h hogyan beszél és mozog... az kell, hogy miért. akár olyan triviális válasszal is, hogy mindenki így beszél a környezetében. mert ezt ismerem, mert én is úgy beszélek, ahogy azok, akikre felnézek, vagy akiket kedvelek.
azt még nem tudom, miben segít, ha tisztában vagyok egy napjával, de érdekel. az is érdekel, hogy mi történt vele, hogy érettségizett-e, hogy megpróbált-e felvételizni egyetemre, hogy mióta van együtt a férjével, miért házasodtak össze - hogy mióta jár a pecsába, mióta próbálja felszedetni magát valakivel... azt nem tudom, ezeket miért nem gondoltam végig tavasszal? vagy végiggondoltam, de elfelejtettem? hiszen minden fontosabb rpg-s karakteremnél elkezdek ezekkel szöszölni... nyjajj.
ezt meg tudom fogni, a mozgást és a hanghordozást csak érzem.
oké, ilyeneken csak akkor gondolkodom, ha egyáltalán elképzelhetőnek tartom, h bármire is alkalmas legyek.

Nincsenek megjegyzések: