hétfő, szeptember 29

Valami fontosat szerettem volna... valamit szerettem volna (mert, ha fontos, nem felejtem el).

Addig átpörgetem a tegnapokat. Volt egy olvasópróba tíztől, hárman lányok a Jövés-menésben Komával és Színésznővel, a Szöveg és Zenét meg párhuzamosan Farkas meg Szlatky fogják. Izgalom, megminden, nem egyszerű darab. Egyik sem.

Aztán mentem fél3ra Félvérrel próbálni - csak tanuljuk meg elviselhetően énekelni, a maradékot majd előadjuk. :muhaha: Jó lesz ez.

Este odataláltam a Picasso Pointba, még nézők is jöttek rajtunk kívül. Kontextusok jók, de most már nem érvényesek. Amúgy is gyűlölöm a játszmákat. (És kivételesen igyekszem következetesnek maradni a saját szabályaimon belül. És egyelőre sikerül is. És máris jobban érzem magam attól, h semmit nem várok. Még annyit sem, amit másoktól. Így jobb.)

Albi-ügyben fejlemények, két hívás egy hétvége alatt, köszi :D

Nincsenek megjegyzések: