hétfő, szeptember 22

pánik

most komolyan, szerintetek kérdezzek rá?

--
elfelejtettem, mit akartam és kitől megkérdezni. és miért.
ilyenkorra valahogy mindig elmúlik az indok.

amúgyis rájöttem megint, hogy majdnem teljesen mások lenyomata vagyok. összeloptam a gesztusaimat, a szófordulataimat és a gondolataimat. a saját gondolataimat formálom át mások miatt, nem csak a viselkedésemet. ach, vhégső pozőrkörködés - mert a pózt őrizni kell.
Csak kár, hogy nincs mindig nézőm hozzá.
--
de persze a poén kedvéért majd megkérdezem. majd, ha tényleg vicces lesz.

5 megjegyzés:

Patiszon írta...

Bármiről is van szó, szerintem kérdezz rá. Megérzés ;)

LeFay írta...

Ne. :)

Névtelen írta...

De. Fél éve tépelődsz. Ha kell ez neked, akkor hajrá, végül is tök jó. Max amiatt fogsz tépelődni, hogy téged senki, meg mittomén ilyen gót dolgokon :)

Névtelen írta...

Jaja, kérdezz rá. Úgyis ki kell mondani a dolgokat, utána meg könnyebb lesz. Trust me.

Névtelen írta...

Kérdezz! :jelentkezik: :)
Kivéve, ha a trú pozőrségben benne foglaltatik a "ach, inkább szhenvedek"-faktor is. ;)