csütörtök, szeptember 25

Már reggel éreztem, h ez egy depresszív nap lesz az eső ellenére. világosszürke nadrág, piros blúz, drapp csipkeizé - a színes öltözék sosem jelent jót. Kivéve, ha jelmez. Kivéve, ha más Kedvéért veszem fel (de ez meg ugye pont az előző kategória).
Ki is sütött a nap, és nagyjából az utolsó életkedvemet is elvette.
Jól van na, náthás vagyok, kezdem érezni a torkomon is, a szememen is, és olyan... fáradt-álmos, pedig fél8kor keltem, és este már nem kapcsoltam be a gépet.

A próba eddig a legjobb volt, végre nem éreztem magamat egészen szerencsétlennek, már-már játszottam, fény az alagút végén megcsillant - vagy csak levegőáramlat, nem tudom. Erről a gépről még zene sincsen, mert IE-t kéne hozzá megnyitni (nincs jogosultságom flashpléjert telepíteni). Majd még. De most kaja.

Nincsenek megjegyzések: