szerda, szeptember 10

Huhh. Ezúttal szerencsésen végződött az egyetemi járkálásom. Az úgy kezdődött, hogy reggel bementem jogviszonyomról papírt kárni, és közölték, hogy egyrészt abszolválva vagyok, aláírták nekem a diplomatervezésemet és nem vagyok hallgató, másrészt meg nem iratkoztam be.
Mire én közöltem, h nem csináltam meg a diplomát, nem vagyok vele készen, mirefel? Rendben, jöjjek be délután panaszkodni a megfelelő pultnál.

sírtam egy sort a blogon, lejjebb.

aztán délután vártam 20 percet, megkérdeztem, kiderült mégsem vagyok aláírva, és a diplomatervezésesekre nem vonatkozik, h kirúgnak, ha másodszorra sem jelentkezünk. huhh. és hétfőn kapok igazolást. hjajj. most már csak a konzulensemnek kell tudnom a szemébe nézni, és közölni vele, h befejezem a témát, megminden. ( a szembenézés inkább magam miatt kínos- nyilván nem érdeklem annyira, h rossz legyen neki, de engem bánt a lelkiismeret.)

Farkas tegnap este kiegészítette a forgatókönyvet, ami jó, viszont az nem jó, hogy én erre képtelen voltam hosszú hetek alatt. ehh, na mindegy, nem úgy tűnik, mintha a létezgetésen kívül tudnék máshoz is kezdeni az életemben. ezen majd még dpressziózom egy sort, aztán elfelejtem és megint azt hiszem, h értékes vagyok.

Nincsenek megjegyzések: