szombat, szeptember 13

Gondolkodtam azon, minek nem mentem el végül buliba ma este - a triviális okokon kívül, h FemmeFatale lefújta, mert senki nem ért rá, h vérlepke biciklizni ment, és persze, mert Farkast végül negyedtízkor kísértem el fogatási helyszínről beszélni. És álmos-fáradt vagyok, jó érzés aludni mostanában.
Ettől függetlenül, ahogy a corvintetőn néztem a vörös fényben fürdő csillárokat meg kínai sárkányos izét (naná, hogy a vtm:bloodlines kínai negyede ugrott be...), ahogy megint cigifüstösen értem haza, meg persze ahogy a borároson az elhaladó igényes gótok után néztem, mind ugyanazt a hajszálamat tépt... szal ugyanazt suttogta, kiabálta.
Most már elmúlt.
A hideg ellenére jó volt a két sráccal semmiről, aztán a filmről beszélgetni, Mr. Sarcastic még mindig egy tünemény (tessék, ctrlC-ctrlV).

tegnap még kis kitérővel pestszentimre irányába elmentem a törekvésbe, konstatáltam, h valóban nem kellek próbára, Komával boroztunk egyet, aztán már jobb volt. ma délután Félvérrel kontaktoltunk, mostmárcsak... aludni és álmodni kéne.

szép a Hold nagyon.

--

azon időről időre ledöbbenek, h az mtt-be tulajdonképpen filmes izé révén kerültem D: és, h az alakulón én tartottam a beszámolómat a filmes projektről.
" volt ötlet, de nem tartunk sehol, mert senki sem ért hozzá, de azért jól érezzük magunkat, csak azt nem tudom, minek kell erről nekem itt beszélnem. "

Nincsenek megjegyzések: