csütörtök, május 22

4 óra alvás az nem túl sok. Tulajdonképpen semmi kedvem nincs a mai naphoz, szeretnék aludni inkább, de nem lehet. Feleslegesen felkeltettek reggel, hogy majd üljek az öcsém mellett, miközben a másik öcsém felöltözteti - képzelhetitek, másnaposan, kialvatlanul nézek a levegőben egy ugráló pontot, közben meg már el is köszöntek.
Hű, itt hideg van. Döbbenet.
Társaságban még mindig hihetetlenül tehetségesen tudom egyedül érezni magamat, igazán megszokhattam volna (talán pont tegnap nem vártam, nagyon nem vártam, de megint túl sokat vártam :) )
Tulajdonképpen fogalmam sincs, h mi lesz az, ami miatt megérem a következő 5-10-20 évet. Nyilván a megszokás lesz az, úgy érzem.

---

azért rettenetes, mennyire késélen táncol a hangulatom :rotfl: egy ímél, és máris jobb. hülye vagyok, vagy hülye vagyok?

--

jáéjj, kezdek elaludni, ma is egész nap csak ülök és brózolok, amikor éppen nincsen más dolog. oké, néha írok választ, ami nyilván a legsűrűbb időszakra esik. meg uyge, blogolok össze-vissza.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

tkp egyikünk se tudja, megéri-e, és ha igen, miért. ez a szép benne; mindig van min meglepődni.

Névtelen írta...

Inkább a kíváncsiság, mint a megszokás. Istennek egyszerűen túl jó a dramaturgiai érzéke ahhoz, hogy a csattanó előtt lesétáljunk a színpadról.

Insane.kismanO írta...

Szerintem hülye vagy, de a legjobb fajtából. Welcome to the Club! :P