kedd, május 13

mozi helyett könyvet vettem, egyrészt elég vagyok hozzá, másrészt metrón olvasni gibsont pozőr, és hátha összefutok életem geekjével :rohog: aki pont emiatt vesz észre. megy a punnyadás ezerrel, a körmöm majdnem fekete, remélem, nem szólnak miatta.

--

naszóval, az előbb elkezdtem valamit, csak aztán vittük a nótbúkot tesztelni a projektorhoz, aztán meg.
ja, de. ne lepődjön meg senki, ha netán szocializálódási szándékot kifejező ímélt kap tőlem, nem vagyok lázas, meg semmi, csak gondoltam, felvállalom, h agyakat eszem (és ehhez emberekre van szükségem). (és megint leírom rituálisan, h ííírnom kéne, meg szöveget tanulnom, meg... ööö... néznem és olvasnom.)

időtlen idők óta nem szerepjátszottam, ó, jajj. kéne már, kéne már, kéne már, csak soha nem érek rá, vagy a többiek nem érnek rá.

--
jolánba belegondolva, meg a szombati próbába. kezdek keményedni a szerepben, úgy érzem. már durvábbnak érzem magamat, mint Kurrahként, vagy Vagányként. Nem a viselkedés agresszivitása miatt - talán a keserűség miatt. A nem öncélú érzelem. Még akkor is jó érzés, ha nem igaz. Szombaton tényleg nem csak az este miatt voltam boldog (de azért belátom, este ritka felszabadult és kerek voltam. már csak ezért is megérte.)

cirilbetűs zenéket hallgatok last.fmen. érdekes. ha mindig ennyit fogok írni bejegyzésbe, akkor kicsinyítek a betűméreten.

6 megjegyzés:

Dreamer írta...

A kicsi betűk még nem gáz, ellenben a linksor szürke, és a háttér miatt olvashatatlan.

gothposeur írta...

Hű. nálam pont sötétre esik a linksor o.O nálad nem? akkor hova?

Insane.kismanO írta...

Már én is éppen akartam szólni, de aztán eszembe jutott a Ctrl+ ami szépen megnagyítja a szöveget amennyire kell.
Aki olvasni akar az megoldja.

Jahm. És igaz, idekint a levegő ózondús és néha van savaseső is. De az üvegbúrát kezdted már kihízni, nem?! ;)

gothposeur írta...

insane: éppen akartam írni a ctrl+-t :P
arra célzol, h túl sok édességet eszem?! :D

Insane.kismanO írta...

Ööö... passzolok. Így látatlanban. De sokédességevős alakra is írnak jó szerepeket, nem?! :aboci:

Névtelen írta...

ha valami tényleg olvashatatlan, az a szerző/dátum/hánybejegyzés...