kedd, május 20

A G'n'R-ról a legkorábbi emlékem valami olyasmi, hogy ezt az együttest, illetve a jelét valakik állandóan általános iskolai padokba szokták vésni, és, hogy ez a pisztoly, meg a rózsák, ez biztos valami kemény zene. Snitt. Legközelebb a gimi végén került hozzám asszem apám kazettája, és megtalálta a helyét a Led Zeppelin mellett (bár azt jóval rongyosabbra hallgattam).
Mindig úgy éreztem, hogy vannak zenék, amiket akkor a legjobb hallgatni, amikor keletkeznek. Képtelen vagyok úgy hallgatni, hogy ne valami ködös, másik kor jutna eszembe... Oké, a Nirvana is azt jutattja eszembe, ami soha nem voltam, aminek soha nem voltam a részese.

Szeretek esőre ébredni, széppé varázsolja a levegőt. Lassan vasalnom kell.

--

...black hole sun, won't you come...
(a polcokon egymás mellett, mert egy időben sokat néztem zenetévét)

---

tulajdonképpen kényelmetlenül érint, ha hatásos zenék szorítanak vasabroncsba. kínos, hogy megint HIMet hallgatok. (i never dreamed that i love somebody like you. és valóban, na ez is biztos csak léggömb. meg arra is kíváncsi vagyok, vajh, mennyi idő lenne fordulni, ha a széljárás mást hozna. no, mára cinizmus off.)

Nincsenek megjegyzések: